marți, 28 octombrie 2014

10 ani

25.10.2014

Au trecut 10 ani de cand am venit la Timisoara.

Si cum se obisnuieste...trebuie facut un bilant.

Dar sa faci un bilant e greu! am incercat sa reconstitui cei 10 ani cautand prin poze....si asa mi-am amintit subit ca a existat un moment, o mare incercare chiar, cand DIN GRESEALA am apasat SHIFT + DELETE la multe, multe, multe poze – ca atare, nu prea am dovezi ca in primii ani am fost aiciJ

Insa imi amintesc cum nu ma descurcam prin oras si trebuia sa ma duca si sa ma aduca cineva de la lucru...pardon, serviciu:)

Imi amintesc cum...atunci cand am invatat sa ma descurc singura imi luam repere ce aveau legatura cu locul meu natal – respectiv strada Ardealul, Gara si altele J

Dar incet incet lucrurile au inceput sa se lege.

Insa trebuie de la inceput sa decretez: am vorbit mult, foarte mult la telefon in anii astia timisoreni.
Iata- cel putin 3 momente din cei 10 ani – sigur au fost si altele imortalizate dar...cum spuneam nu mai am dovezi:

Apoi locuind in Timisoara am fost la cursuri festive la Cluj, la nunti la Moinesti, la Reghin, la Fieni, la Brasov, la Sighisoara, la Sibiu.


Si pentru ca mai ramasesera bani am plecat la Londra si imprejurimi.

Aparent...am stat mai mult in afara orasului decat inauntrul lui:)


Am facut Craciunuri la Sighisoara...sau la Deva- depinde unde s-a stricat masina:)

Am plecat de Pasti la bunici dar pe drum s-a stricat masina - undeva langa Sibiu!
Noroc cu Nasu’ - care sta la Sibiu, ca a venit sa ne ia din camp – asa am ajuns si noi la Miel:



Am avut mare noroc cu masina aia!
Se strica numa’ in apropierea oraselor mari!

Dar au fost dati cand am ajuns la timp pentru un lichiu cu prune proaspat scos din cuptor sau pentru scos cartofi sau pentru imbracat ia romaneasca.




Toate astea s-au intamplat dupa ce am vandut masina care se tot stricaJ



Si apoi...

Apoi ne-a trebuit patut….si scoica si carucior si cadita si hainute si baby oil si pompa de muls si ceai pentru stimularea lactatiei.


Si dupa acest moment...au inceput ceilalti cinci ani....din primii 10J


Dar au fost altfel de zile si altfel de nopti...a fost altfel de timp!

Au fost ani in care am plecat sa il cautam pe Mos Craciun – se pare ca la Timisoara nu prea vineJ
De multe ori am facut curatenie doar cu un aspirator de jucarie, am facut biscuiti cu facaletul, am plantat sequoia, am tuns bradul, ne-am maimutarit…




Se poate ca uneori sa fi fost  incrancenati:



 Sau sa fi purtat prea multe dungi...suparandu-l si pe Mos Craciun:




Dar...pot spune cu certitudine ca au fost 10 ani care nu au trecut...degeaba :)

Am ras, am plans....am cazut pe ganduri uneori ......







Un comentariu:

  1. 10 ani plini de "viaţa", cu bune si cu rele, dar in sufletul tau esti tot "Monica - eleva mea cea cuminte si inteleapta". Imi face mare placere sa citesc postarile tale, ma bucura umorul tau si, mai ales, cred ca esti o mama buna! Cu alte cuvinte: dupa 10 ani esti tot de nota 10! Cu drag, din Sighişoara ta natală, Gabi Bolea

    RăspundețiȘtergere