duminică, 11 august 2013

Vara e fân - nu e ca iarna:)

Nu am mai nimerit de mult la bunici atunci cand ajungeau acasa cu un car plin de fân.

Imi amintesc ca in vacantele la tara nu stiam cum sa ma eschivez de la "calcatul" fânului in sura.
Era cald si abia asteptam sa ajungem acasa - asa ca descarcatul carutei cu fân era ultimul lucru pe care voiam sa il facem cand ajungem...ce sa mai spun de  "calcat".

Acum insa - in 2013 -cand am ajuns la ei dupa ce nu i-am vazut luni de zile si cand i-am vazut cum erau obositi, transpirati, garboviti...nu am putut sa spun "io nu ma urc in sura" cum as fi spus in vacantele de vara :)

Asa ca ne-am apucat de treaba.
A fost cald, a fost greu cu furcoiul in mana - dupa ani de zile de "lucru din pix" :) - dar a fost distractiv si aparent daca ai "călcat fân în şură" macar o data - e sigur - o sa stii intotdeauna cum se face!!! :)))

As fi vrut sa atasez niste poze cu mine la lucru...dar nu au iesit!
Probabil pentru ca lucram atat de bine incat am uitat sa pozez :)

Cireasa de pe tort insa a pus-o bunicul meu care dupa ce a vazut ca am dobandit carul cu fân m-a intrebat foarte serios:
                                  "Tu Monică, la Timişoara cum îi fânu' anu' ăsta?"



2 comentarii:

  1. Imi place intoarcerea la vechile si frumoasele metode de lucru...care-ti permiteau sa mananci bine ,pentru ca dupa aceea era sigur ca vei scapa de calorii...Frumoase si mult mai sanatoase vremuri...!!!Totul se facea cu timp,nu sub imperiul stresului...


    Ellyn

    RăspundețiȘtergere
  2. Am ras cu lacrimi, Moni draga! Esti o super povestitoare! Te pup, Anca

    RăspundețiȘtergere