sâmbătă, 8 iunie 2013

Aşa, şi?

M-am gândit şi răzgândit de prea multe ori referitor la acest blog.

Dacă să scriu sau să nu scriu (puteam foarte bine să mâzgălesc ceva într-o agendă expirată),
dacă o să fie citit sau nu (nici nu contează asta - la urma urmei pot să nu dau SHARE),
dacă o să fie/fiu criticat/ă sau nu (EEEE! Aici ar putea fi ceva probleme:) ).

Apoi am început să disec capitolul *despre ce să fie* pentru că în urma studiului făcut - adică am citit câteva articole pe net de genul "cum să ai un blog de succes în 10 paşi" am descoperit că trebuie să vorbeşti despre un subiect la care te pricepi foarte bine.

Aşadar au început alte probleme: să fie despre alăptat, despre psihologia copilului mic, despre slăbit, despre îngrăşat, despre slăbit din nou, despre îngrăşat din nou, despre munca la o corporaţie, despre uitatul la seriale noaptea în timp ce găteşti, despre dorul de casă, despre cele 15 minute de linişte pe care le am seara când stau lângă copil să adoarmă, despre?????

Oare despre ce aş putea eu să scriu? în mod evident sunt avizată în atâtea [sub]domenii:)


Astfel am luat hotărârea să nu scriu nimic - de fapt nu am nimic de zis - toate cele de mai sus au fost şi sunt spuse mult mai bine de alţii.

aşa,şi?

Şi atunci..mi-am amintit cum toată lumea spune despre mine că povestesc frumos şi cu umor lucruri aparent banale dar care povestite de mine devin amuzante [vezi prietena mea Rodica care îmi spunea că aş putea participa la concursurile de genul "Tinere condeie"]

aşa, şi? - veţi spune...

Păi o să le scriu aici - pentru ca în viaţa personală să vorbesc mai puţin la telefon:))


aşa, şi?
A, de ce acum? Păi pentru ca acum în sfârşit am curaj.
Pentru că am descoperit că poţi să îţi desfaci aripile şi să încerci să zbori....mă rog, în cazul meu, să sar la trapez [vezi poza] - chiar dacă după aia închizi ochii...şi speri doar ca totul să se termine cu bine :)


Aştept părerile şi comentariile voastre.

Chiar şi alea cu: Aşa, şi? :)



11 comentarii:

  1. Super tare Monique. Ma bucur ca ti-ai luat inima in dinti si ai scris, sper sa te si tina, ca ai ce povesti.
    Iar faza cu telefonu... nu cred ca mai ai scapare :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Draga Bea, telefonul e boala grea :))
      cat despre blog..si eu sper sa ma tina :)

      Ștergere
  2. Bravo draga! ma bucur ca te-ai hotarat sa scrii si ce frumos ai scris! :) ma declar deja fan al blogului tau! :*:*:*
    ne vedem pe blogosfera! :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ne vedem :)

      eu ma simt flatata ca tocmai tu care mi-ai dat un imbold sa devii fanul meu :)

      Ștergere
  3. Moni draga, te sustin neconditionat..."Tinerele Condeie" le-ai fi castigat cu siguranta :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Rodi, tu esti? :)

      Problema acum e ca sunt la Maturele condeie :))

      Ștergere
  4. Te cunosc de putina vreme...dar consider ca acest blog este un gest de mare generozitate...sa imparti cu altii emotiile,trairile tale,din prea plinul tau sufletesc...
    Pe de alta parte se spune ca" interferand cu altii te cunosti mai bine"...Si trebuie sa rezisti toata viata cu tine insuti!!! Ceea ce crezi tu despre tine reflecti...si exact asa esti tratat de catre cei din jur...
    SUCCES!

    RăspundețiȘtergere
  5. BUNA DRAGA MEA DEOSEBITA! ITI MULTUMESC CA MIA-AI TRIMIS ADRESA BLOGULUI TAU SI DE ACUM O SA FIU LA CURENT CU INTAMPLARILE DIN VIATA TA. SPOR LA SCRIS SI MULTA ENERGIE.
    PUPICI SI IMBRATISARI DE LA FAT-FRUMOSUL DIN MOLDOVA.

    RăspundețiȘtergere
  6. Electrizata de relatare si dorind sa prelungesc efectul de revigorare "am dat fuguta" pe You Tube sa-mi ascult melodia cu acelasi efect,care de fiecare data m-a scos din"oala cu melancolie",de mobilizatoare ce e...cred ca trezeste reflexe ancestrale:Kiri Te Kanawa - Tarakihi


    Ellyn

    RăspundețiȘtergere
  7. Pentru cititori(cititoare)-Comentariul de mai sus se refera la "cronica de teatru".Din greseala postarea s-a facut aici...

    RăspundețiȘtergere