luni, 10 iunie 2013

Melodii sau cântăreţi?

Adaug o categorie- cea din titlu- la subdomeniile stabilite anterior. E ok cu voi, da? :)

Ieri după amiază am fost la Buziaş. Ca să ducem copilul în natură :)

Aiurea...voia neapărat să vadă un avion şi avionul din Buziaş era cel mai bun pentru satisfacerea acestei dorinţe.

Pe drum ascultăm Europa FM şi la un moment dat începe o celebră melodie: All that she wants - de la Ace of Base.
Eu mă apuc de cântat serios, iar copilul mă întreabă de unde ştiu melodia.
Îi răspund că e o melodie de cînd eram eu mai mică :)
Şi brusc îmi reamintesc cum ne-au cumpărat părinţii mei un radiodublucasetofon - marca INTERNATIONAL (cred ca era prin '92-'93).
Şi cum am cheltuit toţi banii pe casetofon nu am mai avut cum să ne cumpărăm şi o casetă:)
Iar eu - în clasa a cincea fiind - eram şefa clasei şi deci trezorier şef :) - se nimerise să am bani strînşi pentru savarinele+sucurile de la carnavalul ce se apropia....

Iar cu această infuzie de capital....ne-am luat două casete...piratate evident [că savarinele erau ieftine pe vremea aia :)) ] - şi anume: MICHAEL JACKSON - DANGEROUS şi ACE OF BASE - HAPPY NATION.
Ce vremuri :) - ataşez nişte imagini pentru reamintire :)



Revin însă...şi îi povestesc copilului cu emoţie cum înainte erau nişte casetofoane care aveau nişte casete şi ascultam muzică şi aşa şi pe dincolo.....

Iar el îmi spune sec: 'Când eram eu mic era televizor şi melodia care îmi plăcea mie era: Alejandro, Alejandro, Roberto'




Un comentariu:

  1. Moni, R asta, asa mic cum e, e mult mai tare ca tine:)...ii prevad un viitor foarte reusit

    RăspundețiȘtergere