luni, 23 martie 2015

Oameni si porci

M-am saturat de porci!

M-am saturat sa ii tolerez.
De fapt nu i-am putut tolera niciodata! M-am saturat sa incerc sa ii tolerez.

De ce trebuie sa accept eu nesimtirea altora?
Cum devin eu "the better person" lasand un bou in pace!?

As vrea sa imi explice cineva cum lasand un bou/un porc/un nesimtit in pace eu ma voi simti mai bine...voi fi mai linistita!
Si as vrea asa o explicatie logica - nu o replica optimista si gretoasa de genul: iti consumi energia, trebuie sa vezi partea buna a lucrurilor!

Pai un bou trebuie pus la punct! trebuie pus la locul lui! in grajd! acolo e locul lui!
La fel trebuie facut si cu un porc! Porcul trebuie bagat inapoi in cotet!

Ma rog, pe mine asa m-a invatat bunica-mea: Copchila sa ai grija sa nu cumva sa iasa porcii din cotet!
Adica eu trebuia sa stiu ca daca cumva chiar ies, io tre sa ii bag inapoi in cotet urgent!

No, asa si cu porcii/boii/nesimtitii: n-ar fi mai bine sa ii bagam inapoi in cotet?
Sa ii punem la punct, sa raspundem nesimtirii lor nu ignorandu-i si incercand sa rezolvam mizeria din jur. 

Ci spunandu-le in fata: esti un porc! revino-ti!

Nu sa le spun suav: Sigur ca da, ai si tu dreptate, o sa vedem ce putem face, nu te stresa, rezolv eu, las' ca n-are nimic, facem noi cumva!

Oare cand esti coplesit de porci...devii si tu unul?


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu