miercuri, 1 aprilie 2015

Interesting hair day

Se ştiu teoriile legate de "good hair day" şi de cum o femeie trebuie să aibă părul, coafura impecabile...iar eu sunt o femeie!

Şi că orice femeie eu ştiu că miercurea e ziua cea mai nasoală din punct de vedere al părului.

Na! pentru mine e aşa: luni încep puternic, marţi - coafură rezistă cât poate şi miercuri...jale! joi îmi revin şi vineri sunt liniştită că o să se termine totul iar sâmbătă şi duminică sunt altfel de zile - nu intră în algortimul asta pentru menţinerea coafurii.

Dar miercurea! miercurea ar trebui scoasă cumva din schemă.

Miercurea asta de exemplu pe mine m-a trezit copilul: Mama? Mama? Dacă acul mic e la cifra 8 iar acul mare e la 2 e bine?
Cum doamne să fie bine?????????
La 8:10 trebuia să îmi fluture zulufii în staţia de troleu sau în be-em-veu!

Aşa că nici miercurea asta nu m-am spălat pe cap de dimineaţă!

Dar miercurea asta nu a contat că nu mă spălasem pe cap!
Pentru că primisem cadou cu o zi înainte de la o prietenă un super-mega-giga spray, o invenţie deosebită pentru fiinţa umană de sex feminin şi anume: UK'S NUMBER ONE DRY SHAMPOO.
Adică un spray cu puteri magice care transformă părul nespălat în ceva incredibil şi te mai poţi duce încă o zi la lucru cu părul aşa, nespălat pentru că oricum e 8:10!

Aşa că fără să citesc instrucţiunile de pe sprayul magic pulverizez de 3-4 ori ca să ştiu o treabă!
Totul se transformă şi dispare sleiala.
Totul străluceşte şi mi se pare chiar că am altă culoare la par! dar ce mai contează?!
Eu nu sunt obişnuită cu asemenea condiţii!
Când eram mici noi ne spălam pe cap cu săpun de casă şi ne clăteam cu apă şi oţet!
UK's Number One Shampoo este total altceva!

Aşa că aveam "a good hair day" de parcă nici nu era miercuri.
Eu, miercuri, tot timpul mă gândesc de ce nu m-am spălat de dimineaţă sau că era mai bine dacă mă spălăm de marţi seara sau de ce naiba nu m-am trezit mai devreme sau de ce m-am culcat aşa târziu.

Miercurea asta a fost cu totul altfel....
Miercurea asta eram neagră pe unghii şi pe mâini şi nu înţelegeam de unde.
Toata ziua m-am întrebat ce se întâmplă, doar eu lucrez "cu acte" cum se zice.
Când am ajuns acasă şi am citit instrucţiunile am înţeles: trebuia să dau un singur puf, la rădăcină, de la 30cm depărtare, să masez şi să scutur părul  şi să ţin cont că are şi "a hint of colour".

Dar nu mi-a păsat deloc că unghiile mele arătau ca şi cum umblasem cu mâinile prin funingine.

Mă gândeam: cine o să se uite la unghiile mele când îmi stă atât de bine părul?


Pentru cei care folosesc doar şampon uscat şi niciodată funingine:

FUNÍNGINE, funingini, s. f. Materie neagră sau neagră-brună, rezultată din arderea incompletă a corpurilor organice, alcătuită mai ales din cărbune, care se depune pe partea interioară a coşurilor, a sobelor etc. – Lat. fuligo, -inis.

2 comentarii:

  1. La mine miercurea trecuta a fost ca oricare alta zi de miercuri: parul a aratat de parca scapasem dintr-o explozie dar unghiile... unghiile erau rosii si stralucitoare! Azi e vineri: parul arata minunat dar unghiile trebuie ascunse, azi nu gesticulez! Dar sa ma vezi duminica dimineata, cand am si parul spalat si unghiile proaspat facute. Ah, dar nu ma vede nimeni duminica dimineata... Iar luni vin din nou la lucru din nou cu parul in dezordine, gandindu-ma ce bine mi-a stat cu o zi inainte. Solutia pe care o vad e sa inceapa saptamana de lucru luni la ora 14.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)))
      Io inteleg perfect cum spui!
      Dar la sfarsit ..nu vad de ce insisti sa inceapa saptamana de l

      Ștergere