luni, 29 septembrie 2014

Viata e pe zile - continuare


Am stabilit zilele trecute că viaţa e pe zile.
Aş vrea să mai dau exemplu de o Zi.

A fost o zi foarte aglomerată cu foarte multă treabă.
O zi în care nu am băut nici apă şi în care nu am ajuns pe la baie decât ca să dau un telefon de control acasă:)

Dar apoi totul s-a schimbat cand am primit un sms:
"Moni, calul lu' moşu-tău a fătat un mânz azi noapte şi nimeni nu a avut habar de asta"

Şi ziua a luat o altă turnură :)

Astfel am răspuns la întrebarea: 
"Si ce ai facut azi la lucru, Mami?"
cu 
"Am primit un sms că Moşu' are un mânz"

Iar urmarea: 

"Dacă e gri o să îl sun să îi pună numele Felix!"

m-a facut să uit că m-am aşezat pe guma de mestecat uitată pe canapea.



Un comentariu:

  1. Eu m-as fi asezat pe o guma uitata pe canapea daca as fi avut - guma, nu canapea - cand m-am trezit, desteapta, sa imi intreb copiii daca stiu de ce au disparut dinozaurii. Si am primit raspunsul, care nu poate fi contestat de niciun om de stiinta: Pentru ca au murit!
    Este cineva de alta parere?

    RăspundețiȘtergere