luni, 29 septembrie 2014

Dragostea pentru o Dacie


Când eram mai tânără (a se citi mai mică) îmi plăcea foarte mult să ascult poveşti despre mari iubiri....
Şi tot timpul mă întrebam: dar cum de? şi cum ar fi fost dacă nu se întâlneau? şi de unde au ştiut că sunt făcuţi unul pentru celălalt şi tot aşa....
Cu trecerea timpului am început să mă întreb uitându-mă în jur: cum de au putut să stea atat de mult timp împreună?oare nu era mai bine dacă nu se întâlneau? :) 
Sigur sunt tot felul de explicaţii şi tot felul de reţete cu ce să faci şi ce să nu faci în dragoste.

Am găsit şi eu o posibilă explicaţie...la mine la bloc:)

Este vorba despre Dragostea pentru o Dacie - asta e cheia! 

Dacă după ani de zile el, ea şi Dacia sunt încă împreună ....o fi dragoste adevarată.
Şi dacă după ani de zile el, ea şi Dacia stau împreună la garaj seară de seară....o fi dragoste adevărată.
Dacă după ani de zile el, ea şi Dacia pot intra în garaj dovedindu-şi compatibilitatea iar şi iar atunci...o fi dragoste adevărată.

Ataşez nişte exemple:



Dacă acest blog ar fi fost unul motivaţional-aspiraţional aş fi încheiat cu:

Vă invit să găsiţi Daciile din vieţile voastre! 



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu