miercuri, 17 decembrie 2014

Sărbători Optimiste!

Se apropie Crăciunul….şi orice ar spune toată lumea că e timpul să fim mai buni, că e momentul să ne amintim de lucrurile frumoase, să fim mai toleranţi şi tot restul de aspiraţionale care ne invadează viaţă...eu pur şi simplu nu pot!
Efectiv nu pot!
Adică...mi-am propus!
Chiar am hotărât să fac o aroganţă şi să încerc să fiu mai bună doar de Crăciun, să fiu mai tolerantă exact în perioada asta…chiar am zis că o să încerc!
Dar chiar nu se poate!
Pare împotriva firii!
Pentru că în perioada asta totul e cu NU!
Totul e despre cum nu se poate, nu mai e timp, nu ştiam că se mai poate, nu ştiam că mai e timp...
Apoi mai e cu NU am putut să rezolv până acum şi încep acum să rezolv tot ce nu am făcut tot anul.
Asta e probabil valabil pentru fiecare dintre noi.
[da...şi eu am căsuţa de e-mail aproape plină şi deşi mi-am propus să arhivez în fiecare zi –iată e 17.12.2014 şi primesc zilnic mesaj “your mailbox is almost full”...chestii corporatiste..e mai bine să nu le ştiţi! :)]

Şi apoi vine potopul!
Pentru că dacă noi nu putem, trebuie să găsim repede pe cineva care să poată! J
Şi aşa o să ne izbim şi de nu-urile altora! Pentru că nici ei nu pot, nu au timp, nu ştiau şi toate combinaţiile de NU care mai există!
Şi au problemele lor! NU mai au timp de ale noastre!

Aşa că sărbătorile se apropie şi VREAU să nu mai spun (forţez negativul acumJ ) că nu ajung la Serbare, că nu se mai poate circula cu maşina, că nu am timp să cumpăr cadourile, că nu am chef să le cumpăr, că nu înţeleg de ce unii lucrează de sărbători şi alţii nu (iar eu sunt unii), că nu îmi place că nu ninge!

Cred că vreau să spun DA Sărbătorilor :) !

Aşa că în spiritul celor enumerate haotic mai sus, am spus că trebuie să îmi schimb atitudinea şi am început de dimineaţă (la lucru...nu am putut să încep de acasă cu optimismul, era prea devreme...).
Astfel la întrebarea:
Puteţi să mă ajutaţi cu ceva?
Răspund: Da, sigur! :)
[cu un zâmbet sincer – pregătindu-mă pentru cel mai pozitiv şi binevoitor răspuns la o eventuală speţă complexă de genul “nu se poate aşa ceva!”....şi aud:]

Îmi puteţi capsa foile astea două?

 ???????????????
Şi am putut! A fost cea mai optimistă capsa pe care am pus-o unor foi! :)


Sărbători Optimiste tuturor! :)




Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu