luni, 8 decembrie 2014

Un băţ de Moş Nicolae

Cand eram mica intotdeauna Mos Nicolae aparea seara tarziu in ajun, niciodata a doua zi dimineata, si intotdeauna dupa un zgomot, un fasait, un fosnait de pungi din alea...naspa:)
Il asteptam intotdeauna, venea intotdeauna, stia intotdeauna! :)

Adica....credeam cu tarie in aceste doua institutii - a lui Mos Nicolae si a lui Mos Craciun!
Asa ca atunci cand din greseala, am descoperit cadourile de Craciun cu o luna inainte in dulap, acoperite, camuflate, ca eu si sora mea sa nu le gasim - am fost convinsa ca Mosul le-a adus mai repede ca sa nu ii fie greu in Ajunul Craciunului....si le-am lasat acolo :)

Acum insa....facand parte din aceste institutii :) mai precis din Comitetul de Organizare a Evenimentelor totul pare altfel!
Adica - ti se da taskul: faci un plan, aplici chestionarul, obtii niste rezultate pe esantionul reprezentativ, si apoi...dai drumul la program!

Altfel spus spargi usa la lucru ca tu ai de facut cumparaturi de Mos, gasesti loc de parcare pentru ca gandesti pozitiv, ajungi la magazin, scoti lista:

"o ciocolata, inca o ciocolata dar altfel si sa fie kinder, o bomboana pe bat, o masina de gunoi care sa nu fie lego"
 - legenda: masina sa nu fie lego - despre gunoi nu a spus cum tre sa fie:) -

Rezolv in 2 minute partea dulce...si trec la partea cu masina de gunoi.
Mai trec o data, si inca o data, si inca o data...NIMIC! 

Sun acasa: da-mi-l pe copil la telefon!
- Robert, mami? mai exact ce voiai sa iti aduca Mos Nicolae?
-Sigur sigur? si daca nu gaseste? nu ai vrea altceva?

Ma convinge ca nu se poate ca Mos Nicolae sa nu gaseasca masina de gunoi! 
Asa ca inchid telefonul si reincep cautarile!
Nimic! 
Fiind in totala criza de timp apelez la varianta de backup - ii cumpar o motocicleta de pompier..cu un pompier pe ea...din lego - pt ca era cel mai apropiat lucru de..masina de gunoi!

Mi-am inchipuit ca un pompier dedicat...ar aduna de pe jos mizeriile....
Iar copilul s-ar putea juca frumos cu o asemenea jucarie, mai ales daca Mos Nicolae i-ar scrie o scrisoare in care sa ii explice astea!

Dumnezeule! Groaznic!

Ajung acasa, imi recunosc infrangerea...iar a doua zi recunosc si meritele!
Bai, sunt oameni care gasesc masini de gunoi care sa nu fie lego:)
E adevarat ca era o masina de gunoi care nu incapea in ghetute - dar acum te mai uiti la asta?

Asa ca in seara de Mos Nicolae in timp ce copilul a dat telefoane la Sighisoara si la Cluj sa vada daca Mosu' a trecut pe acolo am reusit sa fosnesc si eu si sa asez totul cum trebuia!
Nu am uitat nici de Beţe/Jordiţe/cum le-o fi zicand!


Si..."Uuuu! Mos Nicolae s-a incurcat! I-a pus lui Tati ciocolata Kinder in loc sa o puna la mine"

Nimic..nimic despre masina de gunoi!

"Si..masina de gunoi ai vazut-o?
Da...stiam eu ca o sa gaseasca!"



Am mari emotii cu Mos Craciun! 
Aşa, şi?:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu