duminică, 11 ianuarie 2015

De ce?


De ce îşi pun oamenii - unii altora - întrebări stupide?

iată, întrebarea de mai sus ar putea fi una dintre acele întrebări stupide.
dar dacă o considerăm o întrebare retorică atunci am o scuză!
Totuşi:

De ce să întrebi:

- Aici pe formular, la nume, ce trebuie scris? -  păi, Numele - pentru Numele Domnului!
- Ai răcit? -  când vezi bine că omul strănută, tuşeşte, are muci şi abia vorbeşte - şi apoi să te superi când îţi răspunde NU, NU AM RĂCIT.
- Am văzut că nu funcţionează aplicaţia X. E adevărat? 
- Tu eşti?

Sunt câteva exemple minore!
Şi e bine că pentru întrebările astea există totuşi nişte răspunsuri. 
Măcar aceste răspunsuri îi mulţumesc pe cei care au pus întrebările (deşi e clar că întrebătorii de genul par greu de mulţumit)

Pe mine însă mă macină mai mult alte întrebări, mai mult retorice:

 - De ce să îţi iei pufoaica pe tine în octombrie?
Pentru că plouă?
 - De ce să îmbraci copilul în costum de schi când îl duci dimineaţa la grădiniţă
Ok, e decembrie şi îl îmbraci conform anotimpului. Dar Dumnezeule! uită-te pe fereastră, nu în calendar! Sunt 12 grade afara, e soare, nu a nins de 2 ani!

- De ce gecile de fâş, hanoracele şi toate celelalte outfituri de iarnă miros a ciorbă?
  Da, a ciorbă.
Adică e aproape clar că nu faci mâncare cu geaca pe tine.
Sau faci doar ciorbă cu haina pe tine?!

Că nu am auzit de geci care miros a cartofi prăjiţi!
Şi nici nu am mirosit!

Sau o fi că nu se respectă celebra regulă "închide uşa la bucătărie"? Sau nu ai uşa la bucătărie? :)

Dar iarna...iarna toate gecile miros a ciorbă!

4 comentarii:

  1. Ba să ştii că gecile băieţilor de la cămin miroseau a cartofi prăjiţi... :)

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Vaiiii. Am uitat de gecile.de.cartofi prajiti din camin:)))

      Ștergere
  2. Dar ce spui de intrebarea care sigur iti este adresata si tie des: TU VORBESTI SERIOS? De foarte multe ori sunt tentata, in ciuda faptului ca intr-adevar vorbesc serios, sa raspund: Nu, doar imi bat joc de tine.
    Sau: STII CE VREAU SA TE INTREB? Raspunsul meu ar trebui sa fie DA si sa fac stanga-mprejur! Dar educatia... Ce handicap uneori!

    RăspundețiȘtergere
  3. :))) da. educatia un handicap...de multe ori:)

    RăspundețiȘtergere